الخميس، 11 مارس 2010

اللهم اجعله خير

نفسي اتمطع.....
أنزل أطلع......
أحلق أقرع......
و أتشجع و أقلع...
كل هدومي القديمه....
و أرمي الحاجات اللئيمه.....
و أبقى حر كده....
زي الطير....
نفسي اضحك من قلبي....
من غير ما أخاف....
و أقول اللهم اجعله خير....
يا أخي نفسي مره....
اغير خط السير....
يعني مش زي ما روحت....
لازم أرجع....
نفسي أفرح بضحكتك....
من غير ما أخطفها منك...
أو أحسدك.....
أو أطمع.....
نفسي أبص م الشباك براحتي....
و أقول الله....
يا بختي.....
نفسي أحس من تاني بالجمال....
يا سبحان من أبدع....
نفسي يبقى ليا لازمه.....
ف وقت الحزن.....
و الازمه....
تلاقيني ببني.....
بصلح.....
بغير....
بحلم....
يعني انفع.....
نفسي ده يحصل.....
قبل كل شيء جوايا.....
ما يعجز.....
أو يودع.....
نفسي أحب من تاني....
النهار.....
و العمار....
يعني باختصار.....
نفسي ارجع تاني....
بني آدم.....
تفتكر ده ممكن؟......
و أنا لا بشوف.....
و لا بسمع....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق